sobota, 23 lipca 2011

Morze


Tęsknie za morzem.Szczególnie teraz,kiedy pogoda psuje nam humory.Tęsknie za piaskiem,szumem fal,zbieraniem muszelek,czystym powietrzem,
zapachem pobliskich lasów, za długimi spacerami bosymi stopami,zachodami i wschodami słońca,
dobrą zabawą, różnorodnością przyrody,uroczymi miejscami,wiatrem,opalaniem,wypoczynkiem,
obserwowaniem plażowiczów.Morze każdemu kojarzy się inaczej.Romanse, pierwsze pocałunki,pierwsze wakacje z chłopakiem,
nieprzespane noce,nowe znajomości,imprezy,seksowni ratownicy,niebanalne przedmioty.Mi kojarzy sie z czymś wyjątkowym,
luksusowym,z pięknem przyrody,nowymi doznaniami. Gdybym tylko mogła wsiadłabym w pociąg i wyjechała.Kiedyś tak zrobię.Nikomu nic nie powiem i wyjadę.
 Marzenie.
Niestety jestem skazana na wakacyjną nudę.Ale dość o marzeniach.

W maju tego roku miałam okazje spędzić tydzień w Kątach Rybackich.Mała w ioska nad Zalewem Wiślanym.Niesamowite miejsce dla osób które uwielbiają zacisza i nie lubią tłumów.Miejsce stworzone do prawdziwego wypoczynku irefleksji nad życiem.Idealne dla osób które cenią sobie bogactwo przyrody i
naturalność.Ceny również są przystępne.Mnóstwo campingów,domków i tanich pokoi do wynajęcia,miejsc z pysznym jedzeniem
.Kąty Rybackie nie obfitują w atrakcje,jednak gdy mamy ochotę się rozerwać możemy przejechać do oddalonej o około 15 km Krynicy Morskiej.Chyba każdy zna tą miejscowość,
ciekawe jest to,że możemy tam spotkać dziki w prawie każdym miejscu.A teraz wyobraźmy sobie te duże zwierzęta leśne hasające po naszych ulicach.Niestety nie mam wiele do powiedzenia
o tych miejscach.Byłam tam po za sezonem w dodatku tylko na tydzień.A celem mojej podróży były warsztaty ekologiczno-przyrodnicze.Botanika,ekologia, ornitologia (rezerwat kormoranów),
entomologia (zakochałam się w owadach),nietoperze.Może zaproponuj wyjazd swoim nauczycielom.Tanio,dobre warunki zakwaterowania,dużo świetnej zabawy, a co najważniejsze
tydzień wolnego od szkoły ;p


Co do rezerwatu kormoranów lepiej nie ubierać się zbyt ładnie ;p ptaki gdy się boją robią dużo małych białych kup,takie bombardowanie ;))
Najlepiej wyposażyć się w pelerynę ;p

8 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie jest śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis, fajne zdjęciochy :)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zazdroszczę. Bardzo tęsknisz za morzem ale przynajmniej tam byłaś. A ja nigdy nie miałam okazji usłyszeć szumu fal, poczuć prawdziwego piasku...A tak bardzo bym chciała... Piszesz bardzo ciekawie więc dodaje się do obserwatorów. Fajnie że też jesteś fanką Bridget Jones :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także tęsknie za morzem. Niestety w tym orku już nie uda mi się pojechać ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez za nim tesknie ,bylam tam 3 lata temu xd
    sliczne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjecia :3 j tez tesknie za mozem, i prawdziwymi wakacjami ze wspanialom pogodom :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!