piątek, 29 lipca 2011

Romantycznie

Rzym- miasto miłości

Groszki i róże
 
Masz takie oczy zielone
Zielone jak letni wiatr
Zaczarowanych lasów
I zaczarowanych malw
Dla ciebie mały ogrodnik
Zasadził groszków tysiąc
W kapocie stracha na wróble
Pragnął ci miłość przysiąc
Więc z koszem groszków mały strach
Pierwszy raz spojrzał ci w oczy
O tysiąc więcej znalazł barw
Niż wyśnił sobie w nocy
I odtąd pod oknem twoim
Zaczarowany kamienny
Z bukietem groszków stoi
Strach romantyczny wierny

Masz takie usta czerwone

Czerwone jak pożar zórz
Zaczarowanych ranków
I zaczarowanych róż
Dla ciebie mały ogrodnik
Posadził pnące róże
Że tobą był urzeczony
Pragnął cię nimi urzec
I z róż naręczem przyszedł raz
Prosić o jedno twe słowo
Oślepił go twych oczu blask
Milczałaś kolorowo
I odtąd pod oknem twoim
I groszki kwitną i róże
Na modłę wiotkich powoi
Pną się i pną po murze 

 Pocałunki


Wciąż powtarzasz uparcie i skrycie
Patrzysz w okno i smutek masz w oku
Przecież mnie kochasz nad życie
Sam mi mówiłeś przeszłego roku

Nie widziałam cię już od miesiąca

I nic, jestem może bledsza
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca
Lecz widać można żyć bez powietrza

Gdy się miało szczęście, które się nie trafia

Czyjeś ciało i ziemię całą
A zostanie tylko, tylko fotografia
To jest, to jest bardzo mało

Powiedziałeś mi: kiedy do mnie piszesz

Nie wystukuj wszystkiego na maszynie
Dopisz jedną linię własną ręką
Kilka słów, doprawdy nic wielkiego
Tak tak tak....

Wciąż się śmiejesz, lecz coś tkwi po za tym

Patrzysz w niebo na rzeźby obłoków
Przecież ja jestem i niebem i światem
Sam mi mówiłeś przeszłego roku

Nie widziałam cię... 



 Dzisiaj całkowicie inaczej,takie małe wprowadzenie do następnej notki.
Mam nadzieje, że się podobało.  

33 komentarze:

  1. Świetny blog :D.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czepiałabym się, gdybym nie spotkała się z przypadkiem, gdzie dziewczyna przyznała, że piję FRUGO, bo jest popularne ;) Mi tam bardzo smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to chyba świetna sprawa?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzę żeby pojechać kiedyś do Rzymu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm..Kocham Rzym i wgl Włochy! :
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałlam kiedyś Koloseum, ale nie w Rzymie, czekam na tą notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, ciekawe wiersze :))

    odwiedź & skomentuj mojego bloga, proszę <3

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te wiersze O.O
    (zapraszam do siebie ^^)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  10. o nieeee!!!
    zakochałam się w nich... ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie , a wiersze ładne .:))

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się twój blog ;))
    dodajemy??

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne. i zdjęcie ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że Paryż jest miastem miłości.
    Zdjęcie śliczne, wiersze również.

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie że podobało się :)

    zapraszam do mnie, jeśli oczywiście masz ochote :)
    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I zdjecie wiersze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dokladnie.,.ciekawe jak ja wroce jak sie zapakuje hihi:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ladne zdjecie, mam nadzieje, ze kiedys odwiedze Rzym!;D
    dziekuje za mily komentarz;*

    OdpowiedzUsuń
  19. super wiersze:)
    zapraszam do mnie,nowa notka:***

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też:) od pierwszego usłsyzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym pojechać do Rzymu, piękne wiersze! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzym, chciałabym tam pojechać ; ) ciekawe wiersze ;D masz talent ;*

    Często bd wpadać na twój blog =) Ja również mam bloga, jest bardzo młody, który potrzebuje wiele czytelników, ale ich za dużo nie ma. Byłabym mega szczęśliwa gdybyś była obserwatorką na moim blogu. Z góry bardzo dziękuję, to dla mnie bardzo ważne ;)
    iluzjonistkiwlasnychemocji.blogspot.com

    pozdrawiam ;),
    iluzjonistkiwlasnychemocji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!