poniedziałek, 25 lipca 2011

Niestety dziś nie wywiąże się z ...

wczorajszej obietnicy. Nie jestem wstanie napisać czegokolwiek ambitnego.Życzyłabym sobie, aby jutro mi się to udało. Mam wiele pomysłów, oraz o wiele większego lenia.Chyba muszę w końcu go zwalczyć.Dużo czasu spędziłam na przeglądaniu blogów.Nie żałuję, bo było to bardzo inspirujące i pouczające.Dowiedziałam się rzeczy o których nie miałam żadnego pojęcia. Cenię sobie ludzi, którzy mają wiele do powiedzenia. Moda,sztuka,fotografia, biżuteria, kuchnia, codzienność, radości i problemy innych. Cieszę się, że od tych kilku dni należę do waszej "rodziny".Przede wszystkim chciałam podziękować za wasze odwiedziny i komentarze.Tym bardziej, że traktuję tego bloga na prawdę osobiście. Można powiedzieć, że jest to forma autoterapii.Mam nadzieję,że rozumiecie o co mi chodzi.Do tej pory nauczyłam się od was wielu ważnych rzeczy. Według mnie najważniejszą z nich jest determinacja w dążeniu do celu. Może kiedyś zrobię całą listę z krótkim komentarzem.Ale nie pochlebiajcie sobie ;)
                               Jesteście wspaniali.
Przyszło mi do głowy, że razem moglibyśmy zrobić na prawdę coś fajnego.Wystarczy wykorzystać wspaniałe pomysły,niepowtarzalne zdolności każdego z nas,oraz naszych znajomych.Chodzi mi tu głównie o jakąś akcje w której można by było komuś naprawdę pomóc. Mam nadzieje, że w bliskiej przyszłości, ja albo ktokolwiek z Was wykarze się kreatywnością.A jeżeli już wyszłaby od kogoś inicjatywa chciałabym,aby jak najwięcej osób miało w tym swój szczery bezinteresowny udział.Wiem,że można na was liczyć. Można naprawdę wiele zdziałać, jeśli ma się tylko dobre chęci. Na pewno nie będzie łatwo, uważam jednak, że warto spróbować.

13 komentarzy:

  1. Razem można wielkich rzeczy dokonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajjny blog ;)
    + obsserwuję i liczę na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę tutaj fajnie , dlatego masz tyle komentarzy i odiwedzin . Super piszesz i widać , że wiele czasu na to poświęcasz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i cieszę się! Podoba mi się jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. obrazic sie? no cooo Ty, fajnie, ze Ci sie podobaja;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. owszem muszę nazywać to stworzenie siostrą... mogę Ci ją chętnie oddać ;pp

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na rozdanie/konkurs!

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To mój e-mail - olacia123@o2.pl
    Albo napisz od razu na gg 10139319

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Również życzę powodzenia i przypływu weny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tutaj :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog! Cieszę się, że tu wylądowałam :) Chyba jesteśmy bardzo podobne (biorąc pod uwagę to co napisałaś o sobie w pierwszej notce)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!