niedziela, 24 lipca 2011

Pogoda


Dzisiaj chyba po raz pierwszy zabrakło mi słów. Nie licz więc na jakąś specjalnie ciekawą notkę. I mnie dopadła pogodowa niemoc. Deszcz,wiatr,niska temperatura. Czuję jakby lada chwila miała nadejść zima.W dodatku mój facet dziś wyjechał (już tęsknię).Żadnych pozytywów. Dzień sprzyja wypoczynkowi we własnym łóżku pod ciepłą kołderką.Do tego dobra książka i wielki kubek ulubionej herbaty lub kawy, może z nutą ambitnej muzyki.Uwielbiam książki.Nie mam jakiegoś szczególnie ukochanego gatunku.Książka musi być po prostu niepowtarzalna.Kiedy wchodzę do księgarni mam ochotę wykupić cały sklep.Zapach nowej książki mmm.O książkach postaram się napisać coś więcej w którymś z następnych postów.Obecnie kończę czytać "Intruza" Stephanie Meyer.Te lipcowe dni to dobry czas na refleksje nad życiem,wyciszenie,podjęcie nowych celów,marzenia.W sumie co innego można robić.Właśnie w taki sposób wykorzystam ten czas.Podobno cały tydzień ma wyglądać właśnie w taki sposób.Szczerze nie liczę na lepszy sierpień, prognozy pogody zmieniają się co chwile, niestety na gorsze. Jako 6 letnia dziewczynka ubrałabym śliczne kalosze w kwiatki, do ręki wzięła parasol w grochy i poszłabym skakać w kałużach i błocie, niczym się nie przejmując.Plusk,plusk,plusk.Całkiem fajna zabawa.Chciałabym wrócić do dzieciństwa, żadnych problemów,obowiązków tylko zabawa i zabawa.
Wybacz,ale dzisiejszym postem nawet ja nie jestem zadowolona,więc jeśli Cie znudził nie obrażę się. Obiecuje poprawę ;)


A na koniec moje zdjęcie sprzed 2-3 lat ;)

23 komentarze:

  1. jej! jesteś śliczna! piękne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie nawidzę czytać ksiązęk ;) .

    ślicznie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na co czekasz !? Ubieraj kalosze, płaszcz i dajesz czadu ! :DD
    Pogoda się polepszy...kiedyś musi.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne zdjecie! <3

    obserwuje i zaapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mhm. polecasz Intruza ? właśnie ostatnio miałam zamiar sięgnąć po tą książkę.. ale sama nie wiem. ;C zapraszam na nową notkę . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcie jest przesliczne!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham książki! i zgadzam się, że nowe książki mają super zapach. Kurczę , nigdy nie rozumiałam ludzi którzy wolą czytać elektroniczne wersje. Zwykła książka to jest to!

    a zdjęcie śliczne i Ty śliczna też!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne zdjęcie obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pogoda jest faktycznie okropna w całej Polsce
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu! :)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej zapraszam do komentowania oraz do chętnego obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, jest satysfakcja, że wszystko robię sama :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam książki, kocham sierpniowe wyprzedaże w księgarniach :)
    chociaż nie potrafię czytać w domu - co chwile ktoś ode mnie coś chce i muszę odrywać się od czytania.. uwielbiam gdy jest gorąco, a ja jestem sama w domu - siadam na parapecie, macham nogami za oknem i czytam ;)


    Zapraszam częściej do mnie, sama również będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam Intruza i mimo ze wielu osobom się nie podobała i mimo że nie lubię Science Fiction to bardzo mi się podobała :) Niesamowicie wciąga mimo że czasami nie dzieję się w niej nic ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcie:) masz bardzo ładne włosy:) jeśli masz ochotę zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji;**
    http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj też weny nie miałam żadnej :) dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie mama pozwoliła gdyż obiecałam jej że nie zrobię sobie kolczyka w wardze przed 18 haha ;pp

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądałaś :) masz bardzo ładny blog :) to chyba wszędzie pogoda fatalna;/, podziwiam zainteresowanie książkami :)

    Buziaki i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!