czwartek, 21 lipca 2011

Początki

W życiu jeszcze nic mi nie wyszło, no może po za systematycznym stosowaniem serum na cellulit
(o dziwo są efekty). Zastanawiam się czy mogłabym w tym miejscu pochwalić się rzuceniem nałogu obgryzania paznokci (zmora).Ale nawet to nie odniosło 100% sukcesu.Bądźmy szczerzy to nie moja wina.Są takie kruche. A ten blog?? Zobaczymy...Może coś z tego będzie.Chyba pierwszy raz w życiu przyznam się przed Tobą i samą sobą jestem NIEUDACZNIKIEM!! Chyba się rozsypuje. Może powinnam porównać się do Michaela Jacksona pod tym względem.
Stop nie mam zamiaru być bohaterem tragicznym i skończyć jak on.
Tak dla jasności nie mam myśli samobójczych, wręcz przeciwnie.
Chce po prostu w końcu zabrać życie we własne dłonie i coś zmienić ;)
Oczywiście na lepsze.
Pomożesz ?? Może i ja zrobię coś dla Ciebie!!

Krótki plan  - czyli o czym będe pisać ! 
  • plany
  • marzenia
  • pasje
  • życiowe zmiany
  • troche sztuki i kultury
  • podróże te małe i duże
  • kuchnia
    Chce tylko wyrazić siebie   

6 komentarzy:

  1. haha pewnie tak :D
    pozdrawiam! :)\o.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Życzę powodzenia w obranych celach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego blogowania :)
    bizuteryjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, widze ktoś tu sie rozkręca :) Zostanę chyba (nawet na pewno) stałym gościem ;P

    Miłego blogowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Blog!;***
    Może podasz mi na e-mail swój numer gg i będziemy sobie pisać??;**
    Daj odp. w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli masz ochotę, to jak najbardziej się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!