sobota, 13 sierpnia 2011

Dekalog szcześliwca ;)

                                          


    Dekalog szczęśliwca


1. Człowiek rodzi się zmęczony i żyje,aby odpoczywać
2. Kochaj swe łózko jak siebie samego
3. Odpoczywaj w dzień,abyś mógł spać w nocy
4. Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego,pomóż mu
5. Praca jest męcząca,więc należy jej unikać
6. Co masz zrobić dziś zrób po jutrze - będziesz miał dwa dni wolnego.
7. Jeśli zrobienie czegoś sprawia Ci trudność pozwól zrobić to innym
8. Nadmiar odpoczynku nikogo nie doprowadzi do śmierci
9. Kiedy ogarnia Cię ochota do pracy usiądź i poczekaj aż Ci    przejdzie 

10. Praca uszlachetnia,lenistwo uszczęśliwia


Nie,nie jestem leniwa,tylko szczęśliwa.
Hedonistka to dobre określenie.
Rozkosz i przyjemność to najważniejsze dobro.
Cel życia??
Życie bez bólu,cierpienia,pracy,smutku.
Troche zdrowego egoizmu ??
Jeszcze nikomu nie zaszkodziło.

Nie,nie jestem leniwa.
Potrzebuję tylko lepszej motywacji i pewnej nagrody.

Krótko ??
Nie ważne przecież jestem leniwa.

Dziękuję za wszystkie komentarze ;p





53 komentarze:

  1. świetne zdjęcie :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
    Pozdrawiam Iloncia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowy egoizm owszem, rozkosz i przyjemność - w pewnym stopniu :)
    Ludzie kierując się swoim dobrem i przyjemnością zaczął dążyć do nich po trupach, na dodatek przyzwolenie na odrobinę egoizmu będzie ich utwierdzać w przekonaniu, że to co robią jest dobre pomimo cierpienia innych, bo przecież dążą do dobra najwyższego. Tutaj trzeba pamiętać, że dobre jest nie tylko to do czego dążymy, ale dobre musi być i to w jaki sposób dążymy :)


    buziaki kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne to zdjęcie :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dekalog,dokładnie mnie określa! ;D
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dzisiaj krótko :D Nic nie szkodzi, z zapałem wchłaniam każdą Twoją notkę :**

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką nadzieję :) dziękuje i również dodaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak najbardziej utożsamiam się z punktem drugim. Łóżko moje kochane! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. szczery dekalog.
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. punkt czwarty przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha fantastyczne;) Kocham żyć:)

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny dekalog ;)
    Jak będziesz miała czas to zajrzyj do mnie ;)
    http://everyhingyouuneed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czuje to bo sama jestem leniwcem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. `nie, nie jestem leniwa, tylko szczęśliwa` to tak jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahaha świetna notka.. ! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. mam zeszyt z dekalogiem szcześliwca :D


    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. haha wszystkie punkty mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie ; ) zapraszam żądana relacja wycieczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie by bylo taka fajna nagrode wygrac :D

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No ja też żałuję. Musiałam usunąć przez przypadek ten folder :c Ale poproszę przyjaciółkę, żeby mi zgrała je (bo zgrywałam jej zdjęcia z mojego aparatu) i wtedy może dodam coś jeszcze ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba wprowadzic go w zycie ;D
    Zapraszam serdecznie na katsuumi.blogspot.com, jeśli masz chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten dekalog jest genialny i trzeba poważnie zacząć pracę nad wprowadzeniem go w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super;)

    aleksandra-fortuna.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ha, mnie zawsze najbardziej rozwala punkt szósty. XD albo lubię go używać w zmodyfikowanej wersji, np. "CO MASZ ZROBIĆ 6-GO ZRÓB 30-GO":D

    zapraszam na nową

    OdpowiedzUsuń
  25. haha ale fajne!!!
    No ja nie wiem bo na razie nie do końca ogarnęłam fejsa ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. śmieszny ten dekalog ;p

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog. ;D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosuje się do tych zasad! haha. Nie, czasami lubię się lenić, ale bez przesady, wtedy życie staje się nudne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. rozleniwienie sięga każdego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna fotka ;)

    Wypełniam te zasady

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze do niedawna nie wiedziałam co to znaczy być hedonistką. ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. hm, też się z tego cieszę:) a jeszcze 3 lata temu nawet sobie nie wyobrażałam że faktycznie tak będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się :)
    Twoja nowa obserwatorka,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  34. no i to jest mój dekalog! :D 2, 5, 8, 9, 10 - 100% mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny blog ogolnie przyjemnie tutaj bardzo :) pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. nie każda praca męczy i jest nieprzyjemna. jeśli robi się to co się lubi to praca może być największym szczęściem w życiu człowieka. :) ja nie mogłabym na przykład cały dzień leżeć w łóżku i nic nie robić. ^_^ i czasem lubię się pomęczyć, nawet jeśli potem nic z tego nie mam. ale mam satysfakcję że dałam radę coś zrobić, mimo że w pocie czoła ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. mam nawet bluzkę z tym dekalogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hahha, zgadzam się z dekalogiem! :)
    z USA będę codziennie pisać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Sen jest namiastką śmierci :) Tak mówi mama jak nie che wstać :D

    OdpowiedzUsuń
  40. hah, dekalog trafia w dziesiątkę. człowiek co by nie mówić lubi się trochę polenić. :pp fajne zdjęcie! :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny ten dekalog. :D

    Fajne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcie :)

    dodałam filmik jak śpiewam na yotube, zapraszam! :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!