środa, 17 sierpnia 2011

o blogach

Nie mam pomysłu.Nie jest dobrze.Nie ważne nie narzekam.

                                                          Julcia siostrzyczka kumpelki ;) Zdjęcie adekwatne do mojego nastroju       


Pewnie po tym wpisie większość z was,a może i wszyscy się na mnie obrazicie.No,ale cóż zawszę mówię to co myślę.
Nie chcę nikogo obrażać,tym bardziej jeżeli kogoś nie znam.Wyrażam opinię z mojego punktu widzenia,tylko to co zauważam.

W ostatnim czasie bardzo wciągnęło mnie do blogowania.Ludzie mają różne fajne pomysły,talenty i inne pasje którymi się dzielą.Miło na to patrzeć.
Ukazują coś innego,nadają nową jakość,uczą. Lubię jeżeli ktoś ma coś wartościowego do pokazania i robi to z wielkim zaangażowaniem.

Szkoda tylko,że co raz więcej osób prowadzi bloga tylko dla liczby komentarzy i obserwatorów.Od razu widać że blog jest prowadzony na siłę.
Ale chyba najgorsze jest gwiazdorzenie.Kiedy tylko licznik obserwatorów przekroczy 100 sodówka uderza do głowy.
Nie mówię,że we wszystkich przypadkach.Jeżeli ktoś się obrazi trudno.Jak to się mówi uderz w stół a nożyce się ode zwom.A tak nawiasem mówiąc jeżeli zaczyna mnie denerwować jakiś blog to po prostu nie komentuje,albo przestaję to robić.
Wracając do sedna sprawy rozśmieszają mnie teksty typu: 'co się dzieję dlaczego zmniejszyła mi się liczba komentarzy''chyba zawieszam blog bo nie cieszy się,już takim zainteresowaniem' 'mogę was reklamować ale nie liczcie na sukces',lub teksty z których możemy w rzeczywistości odebrać jak
'proszę o komentarze inaczej powieszę się na pierwszym na potkanym drzewie'.A już szczytem jest pod każdym postem w różnych blogach dodawanie komentarza o treści 'bardzo wyjątkowy blog, jest fajny,zapraszam do mnie' (ten sam komentarz w 30 innych blogach).
Każdy prowadzi bloga jak chce,ale dla mnie takie zachowania są tandetne.
Tandetne tak samo jak pozytywnie komentarze w blogach o tematyce modowej dziewczyn które kompletnie się na tym nie znają,a czasem nawet ośmieszają.
Uważam,że chyba lepiej jest powiedzieć w prost,że to jest takie,a takie,nakierować dziewczynę na właściwy tor i nie przyczyniać się do wystawienia jej na pośmiewisko.
To tylko taki przykład.
Jeżeli nie masz nic ciekawego do zaoferowania,to lepiej w ogóle się powstrzymać z wystawieniem notki,oraz wypowiedzi.
A jeżeli Twój blog będzie ciekawy czytelnicy sami będą powracać.
Szczerość, będzie,się zdecydowanie lepiej sprzedawać.
Ale każdy ma swój sposób,cóż....ja wolę szczerość i prowadzenie wszystkich spraw od serca.
Gwiazdorzenie objawia się tutaj na wiele sposobów i chyba sami wiecie o czym mówię,bo trudno tego nie zauważyć.Przemilczę tą sprawę.
Zabawy w wielką królową bloga są dla dzieci w pieluchach,jeżeli lansujesz się na kogoś dojrzałego to i tak się zachowuj.

Przepraszam,że to piszę,jestem zdenerwowana.przepraszam,że nie mam dziś nic lepszego do zaoferowania.Jestem tylko człowiekiem.

A i jeszcze jedno, tak to będzie z gapianie z innych blogów,no ale cóż może faktycznie będzie was coś interesować.
Jeśli tak,to zapraszam.Śmiało zadawajcie pytania.


www.psychopatka94@o2.pl


45 komentarzy:

  1. ciekawy post, nie wiem o kim piszesz mam nadzieję, że nie o mnie, znam parę takich blogów co też mnie irytują..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie etż wkurza to,ze bloggerki postanawiają zawiesić bloga,bo nie ma komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniee :) zapraszam do mnie:http://pastelova.blogspot.com/
    obserwujemy ?:PP

    OdpowiedzUsuń
  4. ''chyba zawieszam blog bo nie cieszy się,już takim zainteresowaniem' - miałam takie akcje, jak jeszcze prowadziłam blog na onecie, teraz na szczęście z tego wyrosłam. wiadomo, zawsze jest milej jak ludzie odwiedzają Twojego bloga, komentują go, ale teraz wyznaję zasadę "nic na siłę" prowadzę bloga przede wszystkim dla siebie, a nie dla statystyki.
    i jeśli chodzi o to: 'bardzo wyjątkowy blog, jest fajny,zapraszam do mnie' (ten sam komentarz w 30 innych blogach). - to też mnie to wkurza i tak jak np. staram się komentować blogi osobom, które robią to u mnie to w takim przypadku tego nie robię, bo taka osoba nawet nie przeczyta mojej notki, więc z jakiej racji ja mam to robić? a jeśli komentuję to czytam notkę i odnoszę się do niej, a jeśli nie mam jak to nie robię tego w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie dziecko :)
    Zapraszam do siebie, wystawiłam rzeczy na sprzedaż, oversizowe koszulki, marynarki DIY i wiele innych :) może znajdziesz coś dla siebie :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą. Do mnie /nie/stety nie wpadają osoby pt 'supcio blogasek, pozdro i zapro do mnie' ale daje się to zauważać już wszędzie. A broń boże skrytykuj takiej gwiazdeczce notkę to wyjedzie z taką wiązanką jakiej w życiu nie słyszałaś.

    a zdjęcie jest genialne! Twojego autorstwa?

    Ruda Mysz, zbyt leniwa by się logować :3

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku nawet nie zwacalam uwagi na spam i komentarze : "fajny blog, licze na rewanż" " fajny blog, zapraszam do mnie" Ale teraz juz po prostu odpisuje, że przestali, bo to jest mega irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwestia gustu ;d

    Hmm, w sumie to dzisiaj naklejałam kody kreskowe na różne przedmioty ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepraszaj za chęć wyrażenia swojego zdania. Nie powinno Cię obchodzić, czy ktoś zostanie tutaj urażony czy też nie. Masz takie stanowisko w tej sprawie i tego się musisz trzymać, bez względu na to, co powiedzą inni. Taka jest też sztuka bycia szczerym- mówienie tego, co uważa się za słuszne ;)
    Podpisuję się pod tą notką!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkowicie się z tobą zgadzam, mam nadzieję, że nie jest to o mnie.
    Tak czy inaczej mnie też denerwują niektóre bloggerki, chcą być zauważone, ale swoim natręctwem jeszcze bardziej odpychają potencjalnego czytelnika od swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

    http://kamilwypych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę Cię krytykować. Wyraziłaś swoje zdanie, z którym ja się zgadzam w 100 %
    Nie rozumiem dziewczyn które prowadzą bloga tylko dla komentarzy i obserwatorów. Ja swojego bloga prowadzę dla siebie, jest on dla mnie rodzajem takiego "wyładowania się" w myślach.
    "[...] Jestem tylko człowiekiem."- Każdy z nas nim jest, tylko jedni jeszcze tego nie pojmują tak dobrze jak inni. Poza tym bardzo mi się podoba to co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od jakiś 10 dni mam przerwę od blogowania.. Ale nie robię o tym specjalnej notki, bo po co ;) Ale masz rację, ja też nie cierpię komentarzy w stylu "wspaniały blog, wpadnij do mnie". Przecież dobrze zdaję sobie sprawę, ze taka osoba nie przeczytała nawet tytułu mojego posta ;D Albo rozwalają mnie konkursy "z okazji 100 obserwatorów" bla bla bla ;D W końcu jeśli treść bloga jest interesująca, to ludzi nie trzeba przyciągać tandetnymi konkursami losowymi, gdzie w większości nagrody są naprawdę wygrzebane ze starej kosmetyczki ;D No chyba, że blog jest akurat o kosmetykach ;p
    No i niektóre blogi są naprawdę płytkie. Każda notka jest tylko i wyłącznie o zakupach i malowaniu paznokci, jakby nastolatki nic innego nie robiły.. ;D

    pozdrawiam.

    wpadnij do mnie, haha ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. tak teraz czytam niektóre komentarze..
    nie wiem czy te blogerki zdają sobie sprawę, ze troche się w tej chwili ośmieszają ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. nienawidze komentarzy (na kilka linijek, dosc wyczerpujacych) zachwalajacych moj styl, zdjecia i urode (w sposob dosc ogolnikowy) a pozniej na kolejnych blogach widze te same komentarze, po prostu identyczne i od tej samej osoby! kopiuj-wklej rzadzi xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie każdy mający bloga jest świadomy tego,o co chodzi w postach innych. Śmieszne jest to,kiedy ktoś komentuje notkę tylko po to by to 2 os odwzajemniła. Przykładem tego jest(zaobserwowane wcześniej)pisanie komuś,iż ślicznie wygląda na zdjęciu,mimo iż autor wyraźnie napisał w poście,iż był fotografem. Dlatego zgadzam się z Tobą i Twoją opinią. Mimo,iz dodaje dużo komentarzy,bo lubię czytać i cenić pracę innych,to mam nadzieję,że tak nie postępuje. A zdjęcie jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą.
    Śliczną siostrę ma twoja koleżanka ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. dzieki za odwiedziy ;)
    zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny blog :D zapraszam do mnie ponownie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog. :)

    zapraszam na mojego bloga www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepraszaj ! , a tak ogólnie to bardzo fajny blog , obserwuję i liczę na obserwację mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za odwiedziny <3 !
    +
    Fajny blog ;D , obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam sie z toba.!
    I choc lubie gdy inni komentuja moje notki, to nie zalezy mi na tym.
    Fajny blog.Obserwuje..: ))

    OdpowiedzUsuń
  24. oj weź przestań, stara to może być baśń ;pp
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wątpię czy będzie żałował czegoś co przyniosło mu taką sławę ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Mozesz poszukac w jakis malych sklepikach lub w skalepach z serii np za 4 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Tobą ^^. Ty masz dużo czytelników, a nie lansujesz się.

    Świetne zdjęcie. Sama robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  28. prawda. ja też nie lubię komentarzy typu: zapraszam do siebie. :p jak będę chciała to wejdę. ^^ tak to już dziś jest niestety. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam takie wiadomości na pingerze ;d supcio blog, wpadnij do mnie. haha

    OdpowiedzUsuń
  30. piszesz bardzo ciekawe rzeczy więc nie przepraszaj;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do mnie na rozdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo polecam, na dlugie zimowe wieczory, nastroj idealny :>

    OdpowiedzUsuń
  33. no właśnie ;p
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  34. A najgorsze jest to, że odwiedzając różne blogi coraz częściej można natknąć się na takie zachowania.

    Julka ma prześliczne oczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. zgadzam się z Tb .
    Już kiedyś miałam napisać o tym notkę, napisałam coś podobną do Twojej, ale usunęłam o bałam się że zaczną mnie jechać ;| no ale nie słusznie, każdy ma zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  36. notkę przeczytałam całą i w całości się z tobą zgadzam! Podpisuję sie pod tymi słowami, masz rację w 100 procentach! A jeśli mogłabyś to zajrzysz na mojego bloga i powiesz mi szczerze co uważasz na jego temat? Bo serio mnie to interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie Fajowskie zdjęcie.!!:))
    Zapraszam do mnie.!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. moje rozszerzenie to biol-polski ;D dziwnie, nie? :D zobaczymy co po tym będę robiła ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!