niedziela, 28 sierpnia 2011

Wyjazd

                                                      Zapora wieczorową porą ;p
Nie mam dziś głowy do napisania dobrej notki.Ostatnio wiele się działo i dziać będzie,ale na pewno od września wszystko wróci do normy
i będą się pojawiać różne ciekawe rzeczy.Teraz nie będę pisać niczego na siłę,bo was i mnie to zmęczy.
Mam wiele pomysłów,a gorzej z czasem w którym mogę to zrealizować.W moim życiu wiele pozytywów i zmian na lepsze.
Jutro wyjeżdżam na Podkarpacie do rodziny i w Bieszczady,może zahaczymy o Solinę, a w sobotę wesele.Na nowe notki musicie zaczekać do 6 może 7 września,jednak postaram się przeglądać wasze blogi.

Nie mam zbytniej ochoty na to wesele,bo jestem przeciwna temu związkowi. facet mojej kuzynki kompletnie się do tego nie nadaję.Nie interesuje go gdzie będą mieszkać,za co będą żyć,kompletnie na niczym mu nie zależy.
Taką postawę mogłabym jeszcze zrozumieć u dwódziesto kilku latka,a nie u faceta po trzydziestce,no ale są różni ludzie.Mam jednak nadzieje,że po ślubie zmieni się jego postawa.Z całego serca życzę tego mojej kuzynce,bo jest na prawdę fajną dziewczyną.
Już nie mówię o tym,że nie grzeszy urodą i rozumkiem.No,ale podobno miłość jest ślepa.Nawet bardzo ślepa.jestem w szoku jak ludzie diametralnie się zmieniają,
zmieniają na gorsze pod wpływem "drugiej połówki" i tego nie zauważają.Życzyłabym sobie ,żeby ani mi,ani nikomu z Was nic takiego się nie wydarzyło.

Od września czeka mnie na prawdę ciężka praca.Wiele nauki,muszę nadrobić pewne rzeczy,bo w zeszłym roku szkolnym kompletnie nic nie robiłam.A no i oczywiście prowadzenie bloga z ambitnymi notkami.Mam nadzieję,że wyjdzie.
No cóż jeżeli chce się mieć piękną przyszłość trzeba już teraz o nią walczyć. Szkoda,że wiele młodych ludzi kompletnie o tym nie myśli.
Dopiero podczas matury jest płacz i zgrzytanie zębów.Czas biegnie szybko i nie zauważalnie przelatuje nam przez palce.
Nie da się nadrobić  2 lat liceum + bieżącego materiału w tym ostatnim roku.
Chciałam zachęcić żebyście poważnie myśleli o swojej przyszłości i życiu.A także nie poddawali się złym wpływom środowiska.Trzeba dążyć do celu,do swoich marzeń.I żyć w taki sposób żeby się udało i nie patrzeć na opinie innych.
Inni zazdroszczą determinacji.
Tego,że Ty jesteś w stanie a oni nie.
Życzę wam poznania siebie,znalezienia własnych wartości,dobrych wyborów i owocnego roku szkolnego,akademickiego itd.

Praca się opłaca,no chyba,że ktoś ma nadzwyczajny talent do nic nie robienia i zarabiania pieniędzy.I takie przypadkiem mają miejsce.

Lubicie totalny relaks i rozmyślanie??

Najbardziej sprzyja do tego noc spędzona pod gołym niebem pod pięknym gwieździstym niebem.Lekki chłód i orzeźwiające powietrze.
Taki banał,a daje wielkiego kopa.


Notka bez ładu.Sorry

24 komentarze:

  1. Według mnie ludzie zmieniają się pod wpływem niektórych przyjaciół i alkoholu :( Niestety.
    tak, od września nauka -.-
    Śliczne zdjęcie :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim hobby jest totalny relaks i myslenie i wszystkim i niczym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwidoczniej ten facet którego opisujesz jest nie odpowiedzialny i mało dojrzały na związek. Pomimo swojego wieku, no ale cóż, ważne że istnieje miłość między nimi :) A co do szkoły to masz zupełną racje. Ludzi powinni myśleć o swojej przyszłości i karierze, nie można tak olewać sobie skzoły. Ja też biore sie od września ostro do nauki, bo skzoda jest mi ostatniego, co prawda troche zmarnowanego roku :)
    Pozdrawiam ! :*
    BTW trafiłam tutaj przez przypadek i spodobał mi się Twój blok, więc dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzesień, szkoła, nauka. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że już minęły te upragnione 2 miesiące wakacji. Kompletnie ich nie odczułam. Powodzenia w szkole :)
    ./www.sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. noc pod gołym niebem, kocham to <3
    we Włoszech na obozie poszłam spać z przyjaciółką na balkonie u chłopaków, coś fantastycznego (pomijając fakt, że nas tam zamknęli ;]) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie takie toksyczne związki są spotykane bardzo często i trwają krótko... Także może nie ma się co martwić na zapas ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam totalny relaks! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, oj fryzura umie odmienić. :D
    ciężka praca... ja też od września muszę się wziąć za fraki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. może się zmieni ten facet po ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pomyślę, co mnie czeka w tym roku... mam ochotę uciec. Też muszę się wziąć porządnie za naukę, dwa lata się obijałam. A teraz? trzecia klasa i masa rzeczy do nadrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wyjazdu i powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  12. milego wyjazdu!
    i dziekuje za komentarz. ;)
    placeformagic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojęcia co chciałabym robić dalej. Jaki profil wybrac w liceum? Jakie studia?
    I gorsze pytania: kierować się marzeniami czy rozsądkiem?
    Dla mnie najgorszą rzeczą, która może się przytrafić w dorosłym życiu to robić to czego się nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie, że super notka :) wszystko fajnie opisałaś. facet niedojrzały jakiś.. fajnie żyć chwilą, ale oni są już dorośli.. no trudno, na niektore sprawy nie ma się wpływu. powodzenia w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj tak to prawda, że miłość jest ślepa, sama się o tym przekonałam.. czasem można się na tym mocno przejechać, ale mam nadzieję, że twoja kuzynka tego nie doświadczy i będzie szczęśliwa z nim :)

    buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż jeżeli chce się mieć piękną przyszłość trzeba już teraz o nią walczyć. Szkoda,że wiele młodych ludzi kompletnie o tym nie myśli.
    Dopiero podczas matury jest płacz i zgrzytanie zębów.Czas biegnie szybko i nie zauważalnie przelatuje nam przez palce. - za to Cię pokochałam :) Jestem tego samego zdania i po prostu czasem chce mi się płakać jak patrze na ludzi, którzy marnują sobie życie :) Trzymma kciuki by w tym roku poszło Ci lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też w tamtym roku sobie trochę odpuściłam i teraz muszę zakuwać.
    Z jakiegoś powodu twoja kuzynka go kocha, więc trzeba postarać się i to zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  18. noc pod gołym niebem no no ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie :)
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania żel oczyszczający firmy Avene.

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę kocham Twoje wpisy :)
    Pozdrawiam zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!