czwartek, 25 sierpnia 2011

Pozytywnie

                                                      Stawy ;)

Wiem,że dawno tu nie zaglądałam,no ale nie macie mi chyba za złe,że cieszę się ostatnimi dniami wakacji.Wam radzę to samo.
W końcu zaczęło się coś dziać.Jest bardzo pozytywnie i przybyło wielu sił na następny rok szkolny.
Wybaczcie,że dziś nie napisze zbyt wiele.Chciałam po prostu się wam przypomnieć.
A już na pewno nie kończę kariery na tym blogu.

ŻYCIE JEST PIĘKNE.
Szkoda tylko,że nasz naród jest narodem ponuraków i ludzi,którzy ciągle narzekają. W sumie też taka byłam,może i dalej jestem.
Narzekamy,bo zarobki zbyt małe,bo pogoda nie taka jaką chcemy,bo zbyt wiele na głowie,zbyt mało czasu,brak ciekawych  atrakcji w okolicy,nudno,
brak fajnych ludzi.Milion powodów do narzekania.
A może by się tak zastanowić,może coś w Tobie jest nie tak.Brak otwartości?? Najprawdopodobniej tak,a do tego brak odwagi,by zabrać życie we własne ręce.
Brak odwagi by otworzyć drzwi własnego zaścianka,by wystawić nos,poszukać informacji,odezwać się do ludzi.
Przełamać w sobie pewne bariery nie jest łatwo,ale warto to zrobić,odważyć się chociaż na pierwszy najmniejszy krok,później nawet nie zauważymy kiedy coś w nas pęknie i staniemy się kimś kim całe życie chciało się być,lub kiedy staniemy na najlepszej ku temu drodze.
Przyodziej się w uśmiech na twarz,trochę pozytywizmu i ruszaj na podbój świata.Róbmy to o czym marzymy,bądźmy tacy jacy chcemy być,kochajmy,przestańmy ranić i bądźmy szczerzy.
Nie duśmy w sobie uczuć.

Zacznijmy w końcu zauważać pozytywne strony każdego wydarzenia,każdej najmniejszej rzeczy.Cieszmy się z każdej chwili,bo nigdy się nie powtórzy.Zauważajmy pozytywy życia.Bądźmy nastawieni przyjaźnie
Nie wpadajmy w dołki,tylko podnośmy się i nośmy głowę wysoko po mimo,że z każdej strony istnieje niebezpieczeństwo,że coś,lub ktoś może nas ukrócić.

No i koniec mojego bebłania ;)

A teraz przepis na super poprawiający humor koktajl bananowy ;)


                                             Zdjęcie niestety nie moje ;) nie miałam czasu zrobić ;p
Składniki

  3 banany
  1 l mleka
  1 serek waniliowy homogenizowany ( ja używam Danio danio straciatella)
  cukru ile chcemy
  szczypta cynamonu

   

 Wszystkie składniki miksujemy w blenderze, aż banany całkowicie się rozdrobnią, a koktajl spieni.
 Przelewamy do wysokich szklanek,a następnie wypijamy ze smakiem i bierzemy dokładkę.Zdecydowanie najlepiej smakuje schłodzony ;)

Smacznego ;)


27 komentarzy:

  1. muszę kiedyś spróbować koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym tylko lubiła banany, zrobiłabym sobie ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam koktajle owocowe :)
    ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! :D
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię bananowych. :< bardziej z truskawek lub malin! mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie zrobię sobie i rodzinie jutro koktajle bananowe :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, świetny blog! już nie mogę się doczekać kiedy spróbuje tego bananowego cuda :D




    zapraszam do obserwowania:
    http://promiseme91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli uda nam się osiągnąć szczyt, to zaraz znajdzie się ktoś, kto będzie chciał nas z niego zrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjecie jest piekne!
    a taki koktajl z checia sama przyrzadze ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam koktajl bananowy

    dodaje do obserwowanych .
    zapraszam do mnie:
    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow these drinks look delicious!! Love YOUR CLOUDS :)
    Come follow my blog hun :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam... muszę sobie coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm.. muszę wypróbować przepisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm super przepis :D uwielbiam banany :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubóstwiam takie koktajle.;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fotka! Koktajle wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak, życie jest piękne! :) a koktajl, smacznie wygląda :D jak będę mieć chwilkę to chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aleś mi narobiła ochoty na ten koktajl

    OdpowiedzUsuń
  19. myrym myrym, smacznie wygląda ;D
    wiesz co.. masz rację.. marudy do domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. co tu dużo mówić- masz rację :D

    ja lubię koktajl bananowo truskawkowy :3 mój ulubiony mix chyba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też dziś taki robiłam. Nie przepadam jednak za cynamonem. Zamiast tego dodaję trochę soku z cytryny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Świetny blog.
    Właśnie dodałam nowy post, także zapraszam! :)
    WWW.GOLD-LADY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm... Musi być pyszny ten koktajl!:***
    ;))
    Pozdrawiam Modelinoowa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad,a na pewno się odwdzięczę. Szczere opinie i konstruktywna krytyka mile widziane ;)
Zapraszam do obserwacji!